Θεραπευτικός υπέρηχος

Συσκευή Θεραπευτικού Υπέρηχου BTL

Θεραπευτικός υπέρηχος

Ο θεραπευτικός υπέρηχος είναι ένας από τους πιο συχνά χρησιμοποιούμενους και καλά αποδεκτούς τρόπους ηλεκτροθεραπείας για τη θεραπεία διαφόρων μυοσκελετικών παθήσεων.

Είναι μια μη επεμβατική διαδικασία, που χρησιμοποιεί κύματα υπερήχων χαμηλής ισχύος για να δημιουργήσει δονήσεις ή/και να αυξήσει τη θερμοκρασία του ιστού του σώματος σε μια στοχευμένη περιοχή, παρέχοντας ανακούφιση από τον πόνο και μείωση της χρόνιας φλεγμονής.

Τα κύματα υπερήχων παράγονται όταν εφαρμόζεται ηλεκτρικό φορτίο στον κρύσταλλο που βρίσκεται μέσα στο μηχάνημα υπερήχων. Αυτά τα κύματα ταξιδεύουν μέσω της κεφαλής του υπερήχου στην επιφάνεια του σώματος και βαθύτερα μέσα στον ιστό, χρησιμοποιώντας ένα μέσο επαφής, όπως τζελ.

Τα αποτελέσματα των κλινικών ερευνών  δείχνουν ότι μπορεί να οδηγήσει σε ανακούφιση από τον πόνο, να μειώσει τον ουλώδη ιστό και να βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου ώστε να προωθήσει την επούλωση της πληγείσας περιοχής.

Η συχνότητα υπερήχων μπορεί να επιλεγεί με βάση το στοχευόμενο ιστό. Η συχνότητα  1 MHz χρησιμοποιείται συνήθως για τη θεραπεία των τραυματισμών σε βαθύτερα στρώματα (3cm-5cm), ενώ η συχνότητα 3 MHz είναι ιδανική για την θεραπεία των επιφανειακών ιστών (1cm-2cm).

Ο υπέρηχος μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σε συνεχή είτε σε παλμική λειτουργία για διάρκεια από 5 έως 8 λεπτά.

θεραπευτικά οφέλη:

• Μειώνει τη φλεγμονή των μαλακών μορίων (παράδειγμα: τενοντίτιδα, θυλακίτιδα)
  • Αυξάνει την εκτασιμότητα των ιστών
  • Ενισχύει την αναδόμηση του ουλώδους ιστού
  • Μειώνει τον εντοπισμένο πόνο
  • Βελτιώνει την επούλωση των μαλακών ιστών
  • Μειώνει το πρήξιμο των μαλακών μορίων (οίδημα)
  • Βελτιώνει τη ροή του αίματος γύρω από τον ιστό
  • Μειώνει τους μυϊκούς σπασμούς