ASA Μονάδα Μαγνητικών Πεδίων

ASA - Μονάδα Μαγνητικών Πεδίων

Φυσική Ενέργεια με Βιολογικές επιδράσεις, ακόμη και σε εν τω βάθει ιστούς.

Η μαγνητοθεραπεία βασίζεται στην εφαρμογή ειδικών μαγνητικών πεδίων στο ανθρώπινο σώμα  και ενδείκνυται για τη θεραπεία του πόνου, των φλεγμονών και των οιδημάτων.

Κλινικές μελέτες έχουν δείξει ότι η μαγνητοθεραπεία είναι επίσης πολύ αποτελεσματική  στη θεραπεία της οστεοπόρωσης , στην πόρωση των καταγμάτων, την  επούλωση των μαλακών ιστών και πως προσφέρει ανακούφιση σε ρευματικές νόσους .

Η λειτουργία της μαγνητοθεραπείας ASA, βασισμένη στις επιστημονικές αρχές των παλμικών μαγνητικών πεδίων ELF (Extremely Low Frequency 1–100 Hz) , χαρακτηρίζεται από χαμηλή συχνότητα και χαμηλή ένταση  και ενδείκνυται για τη συμπληρωματική,  μη επεμβατική θεραπεία,  των μυοσκελετικών παθολογιών, που δρα ταυτόχρονα στην τριάδα οιδήματος-σύσπασης-πόνος, με επανορθωτική δράση στο δέρμα, τους μυες και τους ιστούς των οστών.

Το παραγόμενο μαγνητικό πεδίο επιτρέπει τη μεταφορά ενέργειας στα κύτταρα, τα οποία «επαναφορτίζονται ηλεκτρικά» μπορούν δηλαδή να ενεργοποιηθούν από ένα μαγνητικό πεδίο, έτσι οι παλμοί του μαγνητικού πεδίου στα κύτταρα, στις βιολογικές μεμβράνες και στα αιμοφόρα αγγεία, έχουν διάφορα ευεργετικά θεραπευτικά αποτελέσματα μερικά από αυτά είναι τα ακόλουθα:

• Αναγέννηση των κυττάρων
  • Προλαμβάνει την οστεοπόρωση μειώνοντας την εκφυλιστική διαδικασία
  • Διεγείρει την απορρόφηση ασβεστίου βελτιώνοντας τις γενικές συνθήκες υγείας της δομής των οστών.
  • Επιτρέπει την επαναρρόφηση του χειρουργικού ή μετατραυματικού οιδήματος καθώς επιταχύνει τον κυτταρικό μεταβολισμό.
  • Διεγείρει τις διαδικασίες επούλωσης των ιστών (νεύρα, μύες, τένοντες)
  • Βελτιώνει την οξυγόνωση των ιστών
  • Βελτιώνει την αρτηριακή κυκλοφορία και επιτρέπει την αγγειοδιαστολή.
  • Μειώνει τις φλεγμονώδεις διεργασίες