Αποκατάσταση Δυσλειτουργιών Πυελικού Εδάφους

Ειδικό κάθισμα του BTL SIS Therapy για αποκατάσταση δυσλειτουργιών πυελικού εδάφους

Αποκατάσταση Δυσλειτουργιών Πυελικού Εδάφους με τον ειδικό εξοπλισμό BTL SIS Therapy™

Οι μύες του πυελικού εδάφους αποτελούν τη βάση της πυέλου, υποστηρίζουν τα όργανα του πυελικού εδάφους και ελέγχουν την εγκράτεια. Ωστόσο, με τη φυσική γήρανση του σώματος, την εγκυμοσύνη, τον τοκετό ή και την εμμηνόπαυση οι μύες αυτοί παρουσιάζουν εξασθένηση και χάνουν τη δύναμη και την ελαστικότητά τους, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται:  προβλήματα ακράτειας, διαρροή ούρων όταν βήχετε, φτερνίζεστε, γελάτε ή τρέχετε, σεξουαλική δυσλειτουργία, συμπτώματα αιδοιοπερινικής αλγίας, πόνο στη μέση, μεταβολές της αισθητικότητας στην περιοχή κ.α.

Η θεραπεία με το BTL  SIS Therapy™ χρησιμοποιεί υψηλής έντασης εστιασμένη ηλεκτρομαγνητική ενέργεια για την τόνωση και την ενίσχυση όλων των μυών του πυελικού εδάφους, όχι μόνο του υποσυνόλου που μπορεί να ασκηθεί, με εκούσιες συσπάσεις (ασκήσεις Kegel). Αυτοί οι ισχυρότεροι μύες του πυελικού εδάφους αποκαθιστούν την εγκράτεια και την αυτοπεποίθηση να απολαμβάνετε κανονικές καθημερινές δραστηριότητες χωρίς φόβο να χάσετε τον έλεγχο της ουροδόχου κύστης.

Κατά τη διάρκεια κάθε συνεδρίας κάθεστε στο ειδικό κάθισμα του BTL  SIS Therapy™ που διαθέτει την ενσωματωμένη μαγνητική κεφαλή για να παράγει ηλεκτρομαγνητικά πεδία   στοχεύοντας στην ενεργοποίηση των μυών του πυελικού εδάφους. Κάθε συνεδρία ισοδυναμεί με χιλιάδες ασκήσεις πυελικού εδάφους (Kegel) αλλά χωρίς τη σκληρή δουλειά!

Διαδικασία και οφέλη του BTL SIS Therapy™

Η διαδικασία είναι μη επεμβατική και παραμένετε πλήρως ντυμένοι καθ' όλη τη διάρκεια. Δεν απαιτούνται φάρμακα και το περισσότερο που θα νιώσετε είναι ένα ελαφρύ μυρμήγκιασμα κατά τη διάρκεια της θεραπείας.

Ανάμεσα στα οφέλη της θεραπείας με το  BTL SIS Therapy™  μπορούν να περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:

1. Βελτίωση της ούρησης: Η θεραπεία μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία της ουροδόχου κύστης και να βοηθήσει στη μείωση των συμπτωμάτων του κατώτερου ουροποιητικού.
  2. Μείωση πυελικού πόνου και πόνου στη μέση: Η θεραπεία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πόνου στη μέση, που σχετίζεται συχνά με προβλήματα του πυελικού εδάφους.
  3. Βελτίωση της σεξουαλικής υγείας  τόσο στις γυναίκες όσο και στους άνδρες:

Οι μύες του πυελικού εδάφους έχουν σημαντικό ρόλο στη σεξουαλική λειτουργία τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών. Η ενδυνάμωση αυτών των μυών μπορεί να βελτιώσει τη σεξουαλική λειτουργία και να αποτρέψει τη στυτική δυσλειτουργία στους άνδρες και την δυσπαρευνία στις γυναίκες, ενισχύοντας τη σεξουαλική απόλαυση.