Θεραπευτική μάλαξη με cupping

Cupping Therapy - Διαθερμία

Το Cupping Therapy είναι μια παραδοσιακή θεραπευτική τεχνική που χρησιμοποιείται σε διάφορες κουλτούρες σε όλο τον κόσμο.
Οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιήσει την θεραπεία Cupping για χιλιάδες χρόνια προκειμένου να ανακουφίσουν τον πόνο στην πλάτη, τον πόνο στον αυχένα, τους πονοκεφάλους και άλλα προβλήματα.
Κατά τη διάρκεια της θεραπείας, τοποθετούνται κύπελλα-βεντούζες στο δέρμα του ασθενούς για να δημιουργήσουν αρνητική πίεση κάτω από το δέρμα, να δημιουργήσει δηλαδή ανύψωση των ιστών. Αυτό δημιουργεί χώρο μέσα στα στρώματα του ιστού για βελτιωμένη ολίσθηση και κινητικότητα.
Έχουμε πολλά στρώματα ιστού, συμπεριλαμβανομένου του δέρματος, της περιτονίας, των μυών, κ.λπ., που θα πρέπει να κινούνται ρευστά αλλά λόγω τραυματισμού, φλεγμονής ή ακόμα απλώς και με την πάροδο του χρόνου, οι ιστοί μπορεί να παχύνουν και να κινητοποιούνται λιγότερο.
Το Cupping λειτουργεί αποσυμπιεστικά. Η αποσυμπίεση βοηθά στην απελευθέρωση σφιχτών ιστών, βελτιώνει τα σημεία ενεργοποίησης, βελτιώνει τη ροή του αίματος και την ανταλλαγή θρεπτικών ουσιών και δημιουργεί μια αλλαγή στο νευρομυϊκό σύστημα που επιτρέπει την προσωρινή ανακούφιση από τον πόνο.

(!!) Θεωρείται ξηρή βεντούζα, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει φωτιά ή κόψιμο του δέρματος.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα πλεονεκτήματα του Cupping Therapy βασίζονται στις αρχές της παραδοσιακής κινεζικής ιατρικής και παρόλο που υπάρχουν περίπου 3.000 χρόνια, οι ακριβείς μηχανισμοί δράσης του Cupping Therapy δεν έχουν ακόμα ερευνηθεί πλήρως . Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι έχουν αναφέρει θετικά αποτελέσματα από την θεραπεία Cupping και έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής.

Οφέλη Cupping Therapy
• Αυξάνει τον χώρο μεταξύ των ιστών επιτρέποντας καλύτερη ανταλλαγή υγρών και θρεπτικών συστατικών
• Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος
• Βελτιώνει την κινητικότητα των ουλών