Κλασική Φυσικοθεραπεία

BTL Ηλεκτροθεραπεία και Υπέρηχος

Κλασική Φυσικοθεραπεία

Η Φυσικοθεραπεία  είναι η επιστήμη, η οποία χρησιμοποιεί τα φυσικά μέσα (κίνηση, φως, νερό, ηλεκτρισμό, θερμότητα κ.α) για την πρόληψη, τη βελτίωση, τη θεραπεία και την αποκατάσταση παθολογικών καταστάσεων καθώς και τραυματικών βλαβών που προκαλούν διαταραχές στο σκελετικό, μυϊκό, νευρικό, αναπνευστικό, καρδιαγγειακό και άλλα συστήματα του ανθρώπινου σώματος.

Στον πυρήνα βρίσκεται η συμμετοχή του ασθενούς στη δική του φροντίδα, μέσω της εκπαίδευσης, της ευαισθητοποίησης, της ενδυνάμωσης και της συμμετοχής του στην θεραπεία.

Το κυριότερο όφελος της Φυσικοθεραπείας είναι ότι μπορεί να ανακουφίσει από τον πόνο και να επαναφέρει την κίνηση στον ασθενή, χρησιμοποιώντας φυσικά μέσα, μαλάξεις και ειδικές τεχνικές αποκατάστασης, που δεν έχουν καμία απολύτως παρενέργεια στον οργανισμό του ανθρώπου.

Mερικά από τα φυσικά μέσα που χρησιμοποιεί η φυσικοθεραπεία είναι η κίνηση, η θερμότητα, η κρυοθεραπεία, το νερό, ο ηλεκτρισμός, ο ηλεκτρομαγνητισμός, ο ήχος με την χρήση των υπερήχων, το φως, τις έλξεις, τη μάλαξη κ.α. καθώς και  διάφορους χειρισμούς και τεχνικές κινητοποιήσεις, στοχεύοντας στην θεραπεία της αιτίας που προκαλεί το πρόβλημα και όχι μόνο των συμπτωμάτων, επιτυγχάνοντας με αυτόν τον τρόπο το μέγιστο δυνατό μόνιμο αποτέλεσμα.

Στόχος και θεραπευτικά μέσα

Στο κέντρο Φυσικοθεραπείας και αποκατάστασης 𝐏𝐡𝐲𝐬𝐢𝐨𝐞𝐦𝐟𝐚𝐬𝐢𝐬, ο Χρήστος Κριεκούκης και η εξαίρετη ομάδα των φυσικοθεραπευτών εργάζονται κοντά σας και αναπτύσσουν εξατομικευμένο θεραπευτικό πλάνο, συνεργάζονται με τους εξειδικευμένους γιατρούς, λαμβάνουν υπόψη την ηλικία σας, το επίπεδο της κινητικότητας και τις ανάγκες σας για να σας βοηθήσουν στη μείωση των τρεχόντων συμπτωμάτων σας καθώς και στην αντιμετώπιση των υποκείμενων αιτιών, ώστε να επιστρέψετε σε έναν υγιή εαυτό.

Με την πολυετή εμπειρία μας, τη συνεχή κατάρτιση και πάντα αφοσιωμένοι, σας παρέχουμε υπηρεσίες που:

• Προσδιορίζουν τις βαθύτερες αιτίες των προβλημάτων σας
  • Στοχεύουν στο αίτιο του προβλήματος
  • Ανακουφίζουν τα συμπτώματά σας
  • Βελτιστοποιούν την αποκατάσταση και την υγεία σας
  • Σας καθοδηγούν για το πως να παραμείνετε ενεργοί
  • Σας βοηθάνε να διαχειριστείτε χρόνιες παθήσεις
  • Σας βοηθάνε να πετύχετε τους στόχους σας
  • Σας επιτρέπουν να ασκηθείτε με ασφάλεια

Ο στόχος μας είναι η πλήρης ανάρρωσή σας, η μείωση του πόνου, η ενίσχυση της δύναμης, η αποκατάσταση του πλήρες εύρους κίνησης στις αρθρώσεις και στους μύες σας και η βελτίωση της λειτουργίας του σώματος σας,  σε ένα σύγχρονο, καθαρό, ασφαλές και φιλικό περιβάλλον

Θεραπευτικά μέσα

• Διαθερμίες (μικροκυματικές, βραχέων κυμάτων)
  • Θεραπευτικό Υπέρηχο
  • Θεραπευτικό Laser Υψηλής Ισχύος
  • Ηλεκτροθεραπεία / TENS
  • Ιοντοφόρεση- Φωνοφόρεση
  • Μαγνητικά πεδία
  • Πρεσσοθεραπεία με Διαλείπουσα Συμπίεση
  • Παραφινόλουτρα
  • Θερμά & Ψυχρά Επιθέματα
  • Κινησιομάλαξη
  • Θεραπευτική Μάλαξη
  • Κινησιοθεραπεία μετά χειρομαλάξεως ή με όργανα
  • κ.α.

Για τις συνεδρίες της κλασικής φυσικοθεραπείας, το φυσικοθεραπευτήριο είναι  συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ.

θεραπευτικός υπέρηχος σε επιγονατίδα