BTL Tecar therapy

BTL Tecar Therapy - Στοχευμένη Θεραπεία με Ραδιοσυχνότητες

Μια εξαιρετικά προηγμένη θεραπεία που προάγει την ταχύτερη λειτουργική αποκατάσταση,

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Η Θεραπεία με ραδιοσυχνότητες (Tecar Therapy) χρησιμοποιεί ηλεκτρομαγνητική ενέργεια υψηλής συχνότητας που διεισδύει στο ανθρώπινο σώμα και προκαλεί βαθιά υπερθερμία ιστού για να ανακουφίσει τον μυϊκό πόνο, να απελευθερώσει τα σημεία ενεργοποίησης και να αναγεννήσει τους μύες.

Με άλλα λόγια, είναι μια μορφή ενδογενούς θερμοθεραπείας που βασίζεται σε ραδιοκύματα.
(θεραπεύει το σώμα σας δημιουργώντας θερμότητα μέσα του), επιταχύνοντας τη «φυσική αναγέννηση» του οργανικού ιστού.

Χάρη στη ταχεία διέλευση ηλεκτρικών φορτίων μέσω των ιστών το TR-Therapy αναγκάζει το σώμα να παράγει θερμότητα, ενεργοποιώντας έτσι διαδικασίες που μειώνουν τον πόνο, επιταχύνουν την επούλωση των τραυματισμένων ιστών και βελτιώνουν την κίνηση, ΦΥΣΙΚΑ.
Η χαμηλή του ένταση σημαίνει ότι η ενέργεια είναι μη επεμβατική και 100% φυσική για το ανθρώπινο σώμα και χρησιμοποιείται για τη θεραπεία οξέων ή χρόνιων παθήσεων στους μύες και τις αρθρώσεις.
Είτε χρησιμοποιείται ως αυτόνομη θεραπεία είτε συνδυαστικά με άλλες θεραπείες και τεχνικές, με την τεχνολογία TR-Therapy μπορεί να σπάσει ο φαύλος κύκλος του πόνου, της φλεγμονής και της δυσκαμψίας και να βελτιώσει την κινητικότητα των αρθρώσεων και να προάγει τη διαδικασία επούλωσης. Αυτό με τη σειρά του θα μειώσει τον χρόνο αποκατάστασης και θα επιταχύνει την επιστροφή στις κανονικές δραστηριότητες.

Εφαρμογές και αποτελέσματα της Tecar Therapy

Ενδείκνυται για κάθε τραυματισμό και παθολογία του νευρομυοσκελετικού συστήματος, με τις πιο συχνές εφαρμογές σε:

• Οσφυαλγία
  • Ισχιαλγία
  • Αυχενικό Σύνδρομο
  • Γοναλγίες
  • Φλεγμονώδεις διεργασίες (Οξεία & Χρόνια φάση)
  • Επικονδυλίτιδα
  • Θυλακίτιδα- Ορογονοθυλακίτιδα
  • Οστεοαρθρίτιδα
  • Αθλητικές κακώσεις
  • Μυϊκοί τραυματισμοί- Θλάσεις
  • Χονδροπάθειες
  • Τενοντοπάθειες-Τενοντίτιδες
  • Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα

Το TR-Therapy επιτρέπει επίσης αθερμική θεραπεία που το καθιστά κατάλληλο για μετατραυματικά οιδήματα και αιματώματα.

Η θεραπεία Tecar σε συνδυασμό με τις τεχνικές μάλαξης μαλακών ιστών ή μέσω εξειδικευμένης άσκησης, ενισχύει το θεραπευτικό αποτέλεσμα με την αύξηση της αιμάτωσης, των θρεπτικών ουσιών, του οξυγόνου και την ενίσχυση της άμυνας στην περιοχή. Ο συνδυασμός αυτός επιφέρει τα μέγιστα θεραπευτικά αποτελέσματα.

• Αποτελεσματικό τόσο για τις δραστηριότητες της καθημερινής ζωής όσο και για υψηλά επίπεδα αθλητισμού.
  • Η θεραπεία είναι ανώδυνη και χαλαρωτική.
  • Οι θεραπείες είναι ασφαλείς και έχουν υψηλή θεραπευτική αποτελεσματικότητα.
  • Προωθεί μια αίσθηση ευεξίας, προδιαθέτοντας το άτομο για σωματική δραστηριότητα μετά τη θεραπεία.
  • Ταχύτερη αποκατάσταση.
Θεραπεία με ραδιοσυχνότητες BTL Tecar