Kinesio Medical Taping

the original kinesio taping

Kinesio Medical Taping

Στη δεκαετία του 1970 ένας Ιάπωνας ο Χειροπράκτης Kenzo Kase, ήθελε να αναπτύξει μια υποστηρικτική και σταθεροποιητική ταινία που να λειτουργούσε ως ανθρώπινο δέρμα. Η εφεύρεσή του, η ταινία Kinesio, έχει χρησιμοποιηθεί από αθλητές, προπονητές και φυσιοθεραπευτές ως προληπτική και επανορθωτική θεραπεία.

H θεραπευτική περίδεση ή Kinesio Taping είναι μια τεχνική Taping που ανακουφίζει από τον πόνο και διευκολύνει τη λεμφική παροχέτευση με μικροσκοπική ανύψωση του δέρματος.

Πρόκειται για μια ελαστική λεπτή διατεινόμενη βαμβακερή ταινία που μπορεί να τεντώσει εως και το 140% του αρχικού μήκους, με κολλητικές ιδιότητες στο δέρμα.

H μέθοδος λειτουργικής περίδεσης Kinesio Taping απομακρύνει την πίεση από τις αρθρώσεις δημιουργώντας ένα εφέ λαστιχένιας ζώνης που τροποποιεί την κίνηση, επιτρέπει την ελευθέρια κινήσεων & τη ροή των σωματικών υγρών για να επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης παρέχοντας παράλληλα υποστήριξη αποκατάστασης και σταθερότητα στους μύες και τις αρθρώσεις.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να:

• Μειώσει τον πόνο
  • Μειώσει την φλεγμονή
  • Χαλαρώσει τους μυς
  • Βελτιώσει την αθλητική απόδοση
  • Σταθεροποιήσει τις αρθρώσεις
  • Υποστηρίξει συνδέσμους και τένοντες
  • Βελτιώσει την κυκλοφορία της λέμφου και του αίματος
  • Περιορίσει τη μυϊκή κόπωση
  • Υποστηρίξει την φυσική διαδικασία επούλωσης του σώματος

Η εφαρμογή του ελαστικού επιδέσμου κινησιοθεραπείας «kinesio Tape» πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένο θεραπευτή με συγκεκριμένο τρόπο, κατεύθυνση, μήκος, τάση και σε συγκεκριμένη ανατομική τοποθεσία ώστε να έχει τα βέλτιστα επιθυμητά αποτελέσματα!