BTL Μαγνητικός Διεγέρτης

Λίστα με έτοιμα πρωτόκολλα θεραπείας BTL Μαγνητικός Διεγέρτης

BTL-6000 Super Inductive System Elite

Μαγνητικός Διεγέρτης/Υπέρ Επαγωγικό Σύστημα-SIS®

Το Super Inductive System (SIS) είναι:

• Νέα, καινοτόμος και πάρα πολύ αποτελεσματική θεραπεία.
  • Μη επεμβατική, φυσική, μέθοδος θεραπείας.

Η τεχνολογία βασίζεται σε ένα εστιασμένο υψηλής ισχύος ηλεκτρομαγνητικό πεδίο, το οποίο επηρεάζει θετικά τον ανθρώπινο ιστό καθώς έχει αναλγητική και αναπλαστική δράση.

Η θεραπεία βασίζεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου υψηλής έντασης και του ανθρώπινου σώματος και προσφέρει άμεση ανακούφιση από τον πόνο χωρίς να προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα και τον αισθητήριο ιστό.

Πότε εφαρμόζεται η θεραπεία

Λόγω του ευρέως φάσματος συχνοτήτων που χρησιμοποιούνται με τον Μαγνητικό Διεγέρτη SIS (1-150 Hz), η θεραπεία μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα στάδια των νευρομυοσκελετικών διαταραχών (είτε χρόνια είτε οξεία).

Τα θεραπευτικά αποτελέσματα περιλαμβάνουν τη μείωση του πόνου, την επούλωση καταγμάτων, τη μυοχαλάρωση, τη μυοδιέγερση, την κινητοποίηση αρθρώσεων και της αποκατάστασης της πνευμονικής λειτουργίας μετά από λοίμωξη.

Συνήθεις παθήσεις - εφαρμογές:

Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα, Επικονδυλίτιδα, Θωρακικός πόνος, Βελτίωση αναπνοής, Οσφυϊκός πόνος, Δισκοπάθεια/Δισκοκήλη, Σύνδρομο Πρόσκρουσης Ώμου, Μείωση Σπαστικότητας, Κινητοποίηση Αρθρώσεων, Μυοδιέγερση, Τενοντοπάθειες, Αρθροπάθειες, Πώρωση Καταγμάτων, Μείωση οιδήματος, Οστεοαρθρίτιδα, Αθλητικές κακώσεις, Πυελικός Πόνος, Νευρογενή Ατροφία.

Θεραπεία με Μαγνητικό διεγέρτη SIS
BTL Μαγνητικός διεγέρτης SIS
Γράφημα μείωσης πόνου

Κλινικά Αποδεδειγμένη μέθοδος με εμφανή αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας συνεδρία.

Τα γραφήματα δείχνουν μείωση του πόνου μετά από 5 με 10 θεραπείες με το BTL Super Inductive System.

Τα αποτελέσματα στην οπτική αναλογική κλίμακα, δείχνουν πως το 87% των  ασθενών παρουσίασαν μείωση του πόνου

Πηγή: KAZALAKOVA, Krasimira: Repetitive Peripheral Magnetic Stimulation as Pain Management Solution in Musculoskeletal and Neurological Disorders – A Pilot Study
Φυσικοθεραπείες με BTL Μαγνητικός Διεγέρτης

Τεχνικά χαρακτηριστικά μαγνητικού Διεγέρτη

Η ένταση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου των 2.5 Tesla πυροδοτεί ισχυρές μυϊκές συσπάσεις και συμβάλλει στη διαχείριση του πόνου. Το εύρος συχνοτήτων 1-150 Hz και μια ποικιλία διαμορφώσεων πλάτους μεγιστοποιούν τη θεραπευτική αποτελεσματικότητα.

Το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο που εκπέμπεται από το πηνίο εστιασμένου πεδίου, εξασφαλίζει απόλυτη ακρίβεια στην θεραπεία καθώς στοχεύει σε περιοχές που εντοπίζονται σε εν τω βάθει ιστούς